Uncategorized
To jenny.gr, μετά το redesign του, έκανε ρεκόρ επισκεψιμότητας στους 2.218.670 μοναδικούς χρήστες
To jenny.gr, το premium γυναικείο μέσο της Liquid Media μετά από το redesign που έκανε τόσο στο site όσο και στο λογότυπο του, κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού στο μέγιστο βαθμό. Τον Ιανουάριο 2022, 2.218.670 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν το site, γεγονός που αποδεικνύει πως η νέα εποχή του jenny.gr σε συνδυασμό με την υψηλή αισθητική που πρέσβευε από την πρώτη μέρα της υπάρξής του, έκαναν τη διαφορά.
Με κεντρικό του moto το «Τhe new feminine mindset», το jenny.gr συμβαδίζει στο 100% με την εποχή που διανύουμε, προσαρμόζεται, μεταλλάσεται και ακολουθεί τα τελευταία digital trends με έμφαση στο UX και το mobile, κατακτώντας μια θέση ανάμεσα στα top sites της χώρας που αφορούν τη γυναίκα του σήμερα και όχι μόνο.
Έχοντας στη διεύθυνση σύνταξης την Ελένη Κεχαγιά και στην αρχισυνταξία την Νάγια Κωστιάνη, το νέο jennygr, συμβολίζει την κάθε γυναίκα που συμβαδίζει με την εποχή της, καταρρίπτει στερεότυπα και εξελίσσεται χωρίς να ξεχνά την αρχική της ταυτότητα. Δίνοντας πάντα έμφαση στο content εντάσσει νέα πρωτότυπη μορφή περιεχομένου με longread αρθρογραφία, podcasts και πολλές video παραγωγές.
Το redesign & το development επιμελήθηκε το inhouse department της Liquid Media.
Ο Παναγιώτης Γεωργόπουλος, CEO της Liquid Media αναφέρει σχετικά «Η εταιρία μας έχει επενδύσει στα προϊόντα της δίνοντας έμφαση τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό όσο και την παραγωγή premium πρωτογενούς περιεχομένου. Το jenny.gr είναι η ζωντανή απόδειξη ότι η στρατηγική μας αποδίδει και το κοινό το κατανοεί και το επιβραβεύει.
Η Ελένη Κεχαγιά σημειώνει πως «Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό της digital ενημέρωσης ο μόνο τρόπος για να κατακτήσεις μια μόνιμη θέση στην καρδιά του αναγνώστη είναι να αφουγκραστείς αυτό που πραγματικά θέλει να δει και να διαβάσει. Και αυτό, το jenny.gr το έχει καταφέρει.»